Verzenden & retourneren

Verzenden, ruilen en retourneren

Wat zijn de verzendkosten? We versturen je pakketje verzekerd en volgbaar met een track & tracecode. De kosten hiervoor zijn €5,50. Bestel je voor meer dan € 75? Dan betaal je geen verzendkosten.

Verzendkosten Nederland ; €5,50 --> Vanaf €50,- GRATIS verzending! 
Verzendkosten België & Duitsland ; €9,-  --> Vanaf €100,- GRATIS verzending!  
Verzendkosten EU ; --> Vanaf €200,- GRATIS verzending!  
Verzendkosten Worldwide ; --> Vanaf €300,- GRATIS verzending!   

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen? Ja dat kan, wij versturen wereldwijd. Staat je land niet vermeld tijdens het bestellen? Stuur ons een e-mailtje naar info@lolaolivia.nl en vermeld hierin welke producten je graag wilt bestellen en wij vertellen je dan wat de verzendkosten zijn.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? Ja, dat kan zonder extra kosten tijdens de openingstijden in onze winkel. We zien je graag!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 95% Van alle producten die je kunt bestellen via de website hebben we op voorraad. Als je de bestelling hebt afgerond en betaald gaan wij aan de slag. Heb je op werkdagen (maandag tm vrijdag) voor 16:00 uur besteld dan heb je het in principe de volgende werkdag in huis. Wij gebruiken PostNL om je bestelling te laten bezorgen, dus het kan gebeuren dat de aflevering door hun een keer vertraagd is, wij vragen hiervoor je begrip. Bestellingen worden alleen afgehandeld van maandag 13:00 - 17:30, dinsdag t/m vrijdag (10.00 t/m 17:30 uur). Wanneer je in het weekend je bestelling plaatst nemen wij vanaf maandag je bestelling in behandeling, behalve ivm. Feestdagen, vakanties etc.

Hoe werkt het bezorgen? Bij bezorging door PostNL & DHL zijn de bezorgvoorwaarden van PostNL & DHL van toepassing. De artikelen worden zorgvuldig verpakt voor transport en LOLA & OLIVIA kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de fouten van de bezorger. Bij ontvangst dient de koper de inhoud te controleren op schade / onvolkomenheden, mocht dit het geval zijn, dan dient de koper direct contact op te nemen met LOLA & OLIVIA middels e-mail. 

Kan ik mijn bestelling retour sturen? Is het product toch niet wat je ervan verwacht had? Of wil je toch liever iets anders uitzoeken? Dan kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Met uitzondering van speciaal bestelde artikelen en/of SALE artikelen, deze kunnen niet retour tenzij vooraf afgesproken! Kleding mag omgeruild worden voor een andere maat, je krijgt je geld gewoon terug gestort of er word een shop tegoed uitgeschreven (kosten voor het retour zenden en opnieuw terug sturen, zijn voor de koper. Het product moet ongebruikt zijn en in de orginele verpakking worden teruggestuurd, kaartjes moeten eraan hangen. Stuur een mail naar info@lolaolivia.nl en geef aan welk product je terug wilt sturen. Geef hierbij ook aan of je het wilt ruilen voor een ander product of liever je geld terug wilt ontvangen. Het adres voor retour sturen vindt u op onze contact pagina. Na ontvangst van je retour maken wij het bedrag van je aankopen naar je over. De kosten voor het terugsturen moet je zelf betalen. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen ontstaan tijdens het retour sturen.

Ons retouradres is :

LOLA & OLIVIA
Besterdplein 30
5014 HP Tilburg

Overige vragen

Wat zijn jullie voorwaarden? Onze algemene voorwaarden vind je terug op de website onder het kopje "Algemene voorwaarden". Deze kun je daar lezen of uitprinten en bewaren.

Wat gebeurt er met mijn gegevens? Wij houden ons aan de Wet bescherming persoonsgegevens. En gaan zorgvuldig met je gegevens om. We gebruiken deze alleen om je bestelling in de webwinkel te verwerken. Bij je eerste bezoek moet je akkoord gaan met het gebruik van cookies. Klik in de banner waarin je toestemming wordt gevraagd op ‘meer informatie’ voor een nadere toelichting over het gebruik van cookies. Wil je niet dat wij cookies gebruiken dan kun je dit uitschakelen in je internetbrowser. Het uitschakelen van cookies kan het gebruik van onze webwinkel beperken.

Waar kan ik terecht met een klacht? Ben je niet tevreden over een product dat je bij ons hebt gekocht? Of met de afhandeling van je bestelling? Laat het ons dan weten via info@lolaolivia.nl of bel met ons. Binnen twee werkdagen nemen we contact met je op om samen tot een passende oplossing te komen.

Mijn vraag staat niet in de lijst veel gestelde vragen. Waar kan ik terecht?

Heb je een andere vraag dan op de lijst staat? Stel deze dan via info@lolaolivia.nl of bel met ons. Dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op.

Kortingscode's zijn niet geldig op reeds afgeprijsde artikelen.

Het is niet toegestaan, foto`s en teksten van LOLA & OLIVIA, zonder toestemming te kopieëren.